СХВАЛЕНО

Протокол педагогічної ради

від 30.08.2021 № 10

ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник управління освіти


Дарницької районної в місті Києві

державної адміністрації

___________Є. СПИСОВСЬКА

«____» ______________ 2021 року


СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

спеціалізованої загальноосвітньої школи

І – ІІІ ступенів №314

з поглибленим вивченням іноземної мови

на 2021 – 2025 роки

УПРОВАДЖЕНО

Наказ

від ____ _____ 2021 року № ______

___________ Іван ЖЕБЧУК

Київ – 2021

Вступ

1. Стратегія розвитку спеціалізованої загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів №314 з поглибленим вивченням іноземної мови (далі – школа) на 2021-2025 роки є локальним документом, що визначає основні параметри розвитку школи на 2021-2025 роки, забезпечуючи її системний і цілеспрямований характер.

2. Стратегія розвитку розроблена з метою встановлення пріоритетів (стратегічних цілей), принципів, завдань і механізмів розвитку закладу освіти на означений період.

3. Стратегія спирається та зорієнтована на виконання положень:

· Конституції України;

· Закону України «Про освіту»;

· Закону України «Про повну загальну середню освіту»;

· Інших актів законодавства у сфері освіти та міжнародних договорів України, укладених в установленому законом порядку;

· Статуту школи.

4. Стратегія має таку структуру:

· Вступ;

· Місія, візія, цінності та принципи розвитку закладу;

· Мета, цілі та завдання закладу;

· Пріоритети розвитку закладу;

· Механізми розвитку закладу;

· Очікувані результати.

І. Місія, візія, цінності та принципи розвитку закладу

1.Школа у своїй діяльності зорієнтована на розвиток здібностей, обдарувань і талантів дітей, відродження і примноження інтелектуального потенціалу України, надання можливості учням здобути якісну освіту: знання, вміння та компетентності, розкриття та сприяння реалізації їх індивідуальних творчих здібностей і обдарувань.2.Основними орієнтирами для розвитку школи на 2021-2025 роки є:

· візія школи;

· місія школи;

· принципи розвитку школи.

3. Візія школи поєднання освітнього процесу з науково-методичною, науково-дослідницькою та експериментальною роботою; використання поряд з традиційними методами та формами навчання і виховання інноваційних педагогічних технологій.

4. Місія школи – полягає у створенні умов для всебічного розвитку особистості і творчої самореалізації здобувачів освіти, вихованні покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід'ємну складову європейської та світової спільноти.

5. Принципи розвитку школи:

· партнерство;

· відповідність суспільним потребам;

· ефективність, результативність і економічність діяльності;

· інноваційність та орієнтація на провідний досвід;

· відповідність міжнародним, європейським і вітчизняним фаховим стандартам якості освіти.

ІІ. Мета, цілі, завдання розвитку закладу:

1. Підвищення якості освітніх послуг школи та забезпечення їх відповідності національним, європейським і міжнародним стандартам і вимогам (корелюється з пріоритетами розвитку ):

11.1. Реалізація норм законодавства України в освітній галузі.

11.2. Запровадження широкого використання науково-методичного супроводу освітнього процесу та рівня викладання в школі.

11.3. Вдосконалення роботи в школі механізмів моніторингу якості освіти.

11.4. Забезпечення процедури оцінки батьками, учнями рівня якості освітніх послуг школи у частині самооцінювання розбудови/функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

11.5. Вдосконалення алгоритму рейтингування навчальних досягнень здобувачів освіти, рівня викладання вчителів школи та подальшого врахування для мотивації навчання та роботи.

11.6. Посилення практико-орієнтованого спрямування освітнього процесу в школі задля формування в учнів відповідних компетентностей.

12. Модернізація курикулуму (освітніх програм, навчальних робочих планів, програм, змісту навчання) школи:

12.1. Здійснення аналізу наявних навчальних планів і програм школи з метою їх систематизації, узгодження, актуалізації змісту відповідно до потреб освітнього процесу та забезпечення наступності у навчанні і випереджувальної ролі освіти в суспільному розвитку.

12.2. Здійснення аналізу потреб сучасної системи освіти з метою ідентифікації кон’юнктури ринку освітньої галузі та відповідного коригування освітніх програм закладу освіти.

12.3. Створення оптимальних умов для виконання учнями вимог відповідних державних стандартів, зосередивши особливу увагу на реалізацію вимог НУШ.

13. Запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання:

13.1. Модернізація та здійснення постійної підтримки WEB – сайту закладу освіти.

13.2. Здійснення організаційно – методичних заходів щодо запровадження в школі дистанційної/змішаної форми освітнього процесу.

13.3. Запровадження в освітній процес школи тренінгових технологій з використанням інтерактивних методів навчання на основі особистісно та компетентісно орієнтованого підходів.

13.4. Запровадження в школі єдиного внутрішнього стандарту для навчально-методичного забезпечення вивчення іноземних мов у 1-11 класах.

13.5. Створення електронної бібліотеки із забезпеченням віддаленого доступу до електронного каталогу й електронних джерел.

13.6. Вдосконалення в школі мережі інформаційно-ресурсного забезпечення.

13.7. Створення в школі відеоконференц - центру.

13.8. Продовження роботи щодо обладнання навчальних класів школи сучасною технікою для проведення занять (проектори, ноутбуки, інтерактивні дошки, фліпчарти тощо).

14. Посилення науково-методичного супроводу освітнього процесу:

14.1. Започаткування електронно/методичного видання закладу освіти.

14.2. Розширення переліку напрямів підготовки в школі науково-дослідницьких робіт МАН України.

14.3. Створення умов для активного залучення до участі в підготовці наукових досліджень здобувачів освіти науковців міста.

14.4. Створення бази даних результатів наукових досліджень учнів та вчителів школи.

14.5. Запровадження регулярного проведення науково-практичних круглих столів, семінарів, конференцій, коучингів із обговорення актуальних проблем розвитку системи середньої освіти, педагогічної науки із залученням провідних фахівців в означених сферах.

14.6. Активізація розповсюдження результатів наукових, науково- методичних, науково-пошукових досліджень учнів та педагогів школи через освітянську пресу.

14.7. Забезпечення висвітлення результатів зазначених досліджень при викладанні навчальних дисциплін і курсів в школі.

15. Забезпечення ефективної взаємодії та співпраці учасників освітнього процесу у школі:

15.1. Створення порталу/платформи для забезпечення динамічного інтерактивного інформаційного та комунікаційного зв’язку з усіма учасниками освітнього процесу школи.

15.2. Розробка та виготовлення інформаційних дошок для висвітлення актуальної інформації про діяльність закладу освіти.

15.3. Запровадження у практику виготовлення інформаційно- рекламних матеріалів про освітні проекти школи.

15.4. Проведення «громадських слухань» з питань вдосконалення освітнього процесу, розвитку школи.

15.5. Розробка пакету інформаційно-рекламних матеріалів школи та сувенірів з атрибутикою закладу.

15.6. Оновлення інформаційно-рекламних стендів для участі у виставках, презентаціях тощо.

16. Активізація діяльності школи в міжнародному та європейському освітньому просторі:

16.1. Визначення пріоритетів міжнародної діяльності школи.

16.2. Активізація практики закордонного стажування для учнів та вчителів школи.

ІІІ. Пріоритети розвитку

Пріоритети (стратегічні цілі) розвитку школи:

· Реорганізація школи відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб мікрорайону;

· Створення умов для реалізації рівних прав та обов’язків усіх учасників освітнього процесу, збереження кадрового потенціалу, реалізації академічних свобод педагогічних працівників, індивідуальної освітньої траєкторії та/або індивідуальної програми розвитку учнів, формування у разі потреби індивідуального навчального плану;

· Реалізація внутрішньої системи забезпечення якості освіти, дотримання усіма учасниками освітнього процесу вимог академічної доброчесності;

· Створення в закладі безпечного освітнього середовища, з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формування у них гігієнічних навичок та засад здорового способу життя;

· Організація якісного харчування та сприяння медичному обслуговуванню учнів відповідно до законодавства;

· Оприлюднення всієї публічної інформації відповідно до вимог законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про доступ до публічної інформації» та «Про відкритість використання публічних коштів»;

· Модернізація курикулуму ( освітніх програм, навчальних робочих планів, програм, змісту навчання) школи;

· Запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання;

· Реалізація здобуття середньої освіти в школі за очною (денною), дистанційною/змішаною, екстернатною, сімейною (домашньою) формами чи формою педагогічного патронажу;

· Забезпечення територіальної доступності здобувачам освіти мікрорайону Позняки;

· Забезпечення права на здобуття початкової та базової середньої освіти у школі у відповідності до встановленої території обслуговування;

· Забезпечення рівного доступу до здобуття загальної середньої освіти в школі шляхом: дотримання у повному обсязі правил зарахування; зарахування до початкової та середньої школи без проведення конкурсу, крім випадків, визначених законодавством; дотримання вимог законодавства щодо доступності закладу освіти для осіб з особливими освітніми потребами; викладання навчальних предметів (інтегрованих курсів) способами, що є найбільш прийнятними для осіб відповідного віку, у тому числі шляхом адаптації/модифікації змісту навчальних предметів (інтегрованих курсів) для осіб з особливими освітніми потребами; використання розвиваючих засобів і методів навчання, що враховують особливі освітні потреби учнів та сприяють успішному засвоєнню змісту навчання і розвитку дитини; дотримання принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування відповідно до найкращих інтересів дитини;

· Приведення у відповідність до ст.12 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та проектної потужності кількісний склад учнів у 1 – 11 класах;

· Реалізація права на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів навчання здобувачів освіти;

· Забезпечення педагогічним працівникам права на академічну свободу, свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, педагогічну ініціативу, норм щодо постійного підвищення кваліфікації, сертифікації, педагогічної інтернатури, сприяння атестації;

· Забезпечення реального функціонування органів самоврядування усіх учасників освітнього процесу в закладі освіти, ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників освітнього процесу;

· Здійснення виховного процесу у закладі освіти на загальнолюдських цінностях, культурних цінностях Українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав і свобод людини і громадянина;

· Активізація діяльності школи в міжнародному та європейському освітньому просторі.

ІV. Механізми розвитку

1. Основними механізмами розвитку школи на 2021-2025 роки є:

· Прийняття нової редакції Статуту закладу освіти;

· Неухильне дотримання державної мови в освітньому процесі закладу освіти;

· Розвиток персоналу, корпоративної культури, дотримання умов академічної доброчесності, протидії проявам корупції, дискримінації, булінгу (цькування);

· Дотримання та оприлюднення критеріїв, правил і процедур об’єктивного оцінювання здобувачів освіти;

· Дотримання та оприлюднення критеріїв, правил і процедур оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників;

· Дотримання та оприлюднення критеріїв, правил і процедур оцінювання управлінської діяльності керівника (ів) закладу освіти;

· Удосконалення соціально-культурного забезпечення учасників освітнього процесу;

· Запровадження сучасних інструментів менеджменту та організаційного розвитку закладу освіти;

· Здійснення щорічного самооцінювання діяльності/забезпечення внутрішньої системи якості освіти;

· Оптимізація структури, контингенту учнів школи, розвиток матеріально-технічної бази, ресурсного забезпечення;

· Створення єдиного електронного інформаційно-комунікаційного середовища школи;

· Реалізація освітніх проектів та участь у міжнародних освітніх програмах.

V. Очікувані результати:

1. Всебічний розвиток, навчання, виховання, виявлення обдарувань, соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і здобуття освіти упродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності, дбайливого ставлення до родини, своєї країни, довкілля, спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству.

2. Формування у здобувачів освіти відповідних компетентностей:

· вільне володіння державною мовою;

· здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;

· математична компетентність;

· компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

· інноваційність;

· екологічна компетентність;

· інформаційно-комунікаційна компетентність.

3. Позитивна динаміка розвитку школи, що забезпечуватиме здобуття особами якісної повної загальної середньої освіти на кожному рівні та відповідатиме вимогам, встановленим законодавством України.

Директор Іван ЖЕБЧУК

Кiлькiсть переглядiв: 290

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.
СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 314
З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

вул. Княжий Затон, 7А,
02095, м. Київ,
Україна

Дата останньої зміни 25 Квітня 2024

Фотогалерея